Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych
W imieniu Związku Gmin Lubelszczyzny oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Organizacja wdrożenia eZD z uwzględnieniem przepisów kancelaryjnych, KPA, Ordynacji podatkowej i innych aktów prawnych”, który odbędzie się w środę 21 kwietnia 2021 w godz. od 12:00 do 13.30.
Zakres tematyczny:
Czas trwania: 1,5 godziny
Cel szkolenia: omówienie podstawowych pojęć dotyczących spraw i ich dokumentowania, przedstawienie dobrych praktyce na podstawie doświadczeń wdrożeniowych, wyników audytów, dotyczących przygotowania Urzędu do wdrożenia systemu EZD jako pomocniczego i podstawowego, z punktu widzenia organizacji Urzędu i jego struktury. Uczestnicy porządkują wiedzę nt. powiązań systemu EZD z organizacją Urzędu. celem szkolenia jest również wskazanie podstawowych zagadnień wymagających analizy przed wdrożeniem i w trakcie użytkowania systemu EZD.
Zgłoszenia przyjmujemy do 20 kwietnia 2021 do godz. 16.00.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 20 kwietnia – dzień przed webinarem.
Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.
Prelegent
Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna