Webinar dedykowany Klientom e-Instytucja.pl - nowe funkcje systemu eZD i eKancelarii w wersji 1.4.9.3

Szanowni Państwo,

W związku z wprowadzaną nową wersją 1.4.9.3 systemu eKancelaria i Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją organizujemy webinar, podczas którego zaprezentujemy ich nowe funkcjonalności, które na pewno ułatwią Państwa pracę na naszych systemach.

Podczas jego trwania zostaną Państwu przedstawione nowe funkcje systemów, m. in. takie jak:

  • Obsługa przesyłek przekazywanych metodą e-Doręczeń (doręczenie elektroniczne, doręczenia hybrydowe)
  • Integracja z bazą BAE i konfiguracja synchronizacji dot. innych zintegrowanych systemów zewnętrznych
  • Integracja z platformą elektronicznych faktur PEF
  • Zmiany w obsłudze dokumentów przekazywanych w ramach integracji z systemami dziedzinowymi
  • Zmiany w zakresie obsługi dokumentów wewnętrznych

 

Webinarium odbędzie się we wtorek 5 grudnia od godz. 09:00 do 11.00

Zapisy przyjmujemy do 4 grudnia. Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 4 grudnia – dzień przed webinarium.

 

 

 

Przepraszamy, ilość miejsc na webinar została wyczerpana. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres email: otwartyurzad@e-instytucja.pl.
Skontaktujemy się z Państwem indywidualnie.

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna