System tradycyjny, wspierający, elektroniczny czyli jak wdrożyć system EZD - podejście praktyczne ze wskazaniem najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich unikania w dokumentowaniu spraw
W imieniu Fundacji Centrum Edukacji Samorządowej oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na szkolenie pt. „System tradycyjny, wspierający, elektroniczny czyli jak wdrożyć system EZD – podejście praktyczne ze wskazaniem najczęściej popełnianych błędów i sposobów ich unikania w dokumentowaniu spraw” we wtorek 8 czerwca w godzinach od 8.00 do 13.00.
Zakres szkolenia:
Czas trwania:
5 godzin z przerwami i sesją pytań i odpowiedzi.
Cel szkolenia:
Kompleksowe omówienie zadań związanych z wdrożeniem systemu EZD ze szczególnym uwzględnieniem wymagań prawnych postępowania z dokumentem elektronicznym (np. Kodeks postępowania administracyjnego), wymagań funkcjonalnych stawianych systemom EZD. Szczególny nacisk szkolenia zostanie położony na organizacyjny charakter wdrożenia tego typu systemu w urzędzie. Zostaną omówione propozycje organizacji prac wdrożeniowych systemu EZD w aspekcie jego powiązania ze strukturą organizacyjną i procedurami wewnętrznymi. Zamierzeniem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy i doświadczeń uczestników szkolenia w zakresie wzajemnego wpływu systemu EZD i organizacji a nawet struktury organizacyjnej Urzędu.
Szkolenie będzie zorganizowane na platformie MS Teams.
Zgłoszenia przyjmujemy do 7 czerwca 2021.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 7 czerwca – dzień przed szkoleniem.
Prosimy o rejestrację poprzez formularz.
Prelegent
Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna