Dokument elektroniczny w urzędzie z uwzględnieniem procedur administracyjnych i postępowania z e-dokumentem część 2
W imieniu Śląskiego Związku Gmin i Powiatów oraz firmy e-Instytucja.pl, zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „Dokument elektroniczny w urzędzie z uwzględnieniem procedur administracyjnych i postępowania z e-dokumentem część 2” we wtorek 15 czerwca w godz. od 08:00 do 09.30.
Zakres tematyczny:
Czas trwania: 1.5 godziny
Cel szkolenia: kompleksowe omówienie wymagań prawnych i procedur postępowania z dokumentem elektronicznych w Urzędzie począwszy od jego otrzymania, weryfikacji, rejestracji sprawy, dokumentowania przebiegu jej załatwienia i rozstrzygnięcia, przygotowania pisma do akceptacji, doręczenia różnymi metodami, udostępnianie dokumentów elektronicznych. Szkolenie obejmuje procedury dla dokumentacji tradycyjnej, dokumentacji tradycyjnej wspieranej system klasy EZD jak i dokumentach elektronicznej w systemie EZD.
Zgłoszenia przyjmujemy do 14 czerwca 2021 do godz. 16:00.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 14 czerwca – dzień przed webinarem.
Zapraszamy do rejestracji poprzez poniższy formularz.
Prelegent
Artur Prasal – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998 r. pracownik Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2009 – 2011 członek grupy roboczej powołanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, odpowiedzialnej za opracowanie założeń nowej Instrukcji kancelaryjnej. W latach 2013 – 2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach inicjatywy Linia Współpracy. Głównym przedmiotem zainteresowania zawodowego są procedury administracyjne dotyczące realizacji usług publicznych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. Autor i współautor ponad 100 publikacji dotyczących procedur elektronicznej administracji.
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna