Webinarium - Doręczenia elektroniczne w JST w okresie przejściowym - obowiązki, zalecenia, wyłączenia.
Szanowni Państwo,
Już za kilka dni komunikacja z administracją publiczną wejdzie na nowy poziom. Od 1 stycznia 2025 będzie można skontaktować się za pomocą e-Doręczeń z instytucjami takimi, jak urzędy miast i gmin, ministerstwa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Narodowy Fundusz Zdrowia, uczelnie wyższe, szkoły, przedszkola i ośrodki zdrowia oraz z osobami wykonującymi niektóre zawody zaufania publicznego, np. adwokaci, radcy prawni czy notariusze.
Podpisana przez prezydenta nowelizacja z 21 listopada ustawy o doręczeniach elektronicznych zakłada wprowadzenie do końca 2025 roku okresu przejściowego.
O tym jakie obowiązki nakłada na samorządy Ustawodawca w tzw. Okresie przejściowym oraz jakie odstępstwa od stosowania doręczeń elektronicznych są możliwe zaprezentujemy Państwu podczas webinaru w dniu 8 stycznia na który serdecznie Państwa zapraszamy.
Gościem specjalnym naszego spotkania będzie Sylwester Szczepaniak – członek grupy roboczej ds. doręczeń elektronicznych przy Ministrze Cyfryzacji.
Dodatkowo zaprezentujemy Państwu jak szybko i prosto można obsłużyć e-Doręczenia w systemie eZD e-Instytucja.pl.
Agenda webinarium:
09:00 – 09:10 – Przywitanie gości, agenda spotkania.
09:10 – 10:25 – Doręczenia elektroniczne w JST w okresie przejściowym – obowiązki, zalecenia, wyłączenia – Sylwester Szczepaniak
10:25 – 10:45 – Obsługa e-Doręczeń w systemie eZD e-Instytucja.pl – Arkadiusz Kowalewski
10:45 – 11.00 – Podsumowanie, pytania i odpowiedzi oraz zakończenie spotkania.
Webinarium odbędzie się w środę 8 stycznia w godzinach 9.00 do 11.00
Zapisy przyjmujemy do 7 stycznia 2025.
Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 7 stycznia, dzień przed webinarium.
Prelegent
Sylwester Szczepaniak
Radca prawny, legislator, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu). Doradzał w kilkudziesięciu projektach wdrożenia rozwiązań paperless (w tym w HR), elektronicznej administracji w sektorze publicznym, jak i prywatnym.
Członek grupy roboczej ds. doręczeń elektronicznych przy Ministrze Cyfryzacji.
Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie koordynował projekty legislacyjne m.in. związane z ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawę o doręczeniach elektronicznych oraz uczestniczył w pracach nad wdrożeniem przepisów z zakresu identyfikacji elektronicznej, dostępności cyfrowej oraz cyberbezpieczeństwa. Współtworzył ramy prawne i organizacyjne chmury obliczeniowej w sektorze publicznym. m.in. w ramach programu Wspólnej Infrastruktury Informacyjnej Państwa. Współtworzył przepisy dostosowujące polski system prawa do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa
tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl
Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych w celu zapisu na webinar. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego.
Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna