Webinarium - Doręczenia elektroniczne w JST w okresie przejściowym - obowiązki, zalecenia, wyłączenia.

Szanowni Państwo,

 

Już za kilka dni komunikacja z administracją publiczną wejdzie na nowy poziom. Od 1 stycznia 2025 będzie można skontaktować się za pomocą  e-Doręczeń z instytucjami takimi, jak urzędy miast i gmin, ministerstwa, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Narodowy Fundusz Zdrowia, uczelnie wyższe, szkoły, przedszkola i ośrodki zdrowia oraz z osobami wykonującymi niektóre zawody zaufania publicznego, np. adwokaci, radcy prawni czy notariusze.

 

Podpisana przez prezydenta nowelizacja z 21 listopada ustawy o doręczeniach elektronicznych zakłada wprowadzenie do końca 2025 roku okresu przejściowego.

O tym jakie obowiązki nakłada na samorządy Ustawodawca w tzw. Okresie  przejściowym oraz jakie  odstępstwa od stosowania doręczeń elektronicznych są możliwe zaprezentujemy Państwu podczas webinaru w dniu 8 stycznia na który serdecznie Państwa zapraszamy.

Gościem specjalnym naszego spotkania będzie Sylwester Szczepaniak – członek grupy roboczej ds. doręczeń elektronicznych przy Ministrze Cyfryzacji.

Dodatkowo zaprezentujemy Państwu jak szybko i prosto można obsłużyć e-Doręczenia w systemie eZD e-Instytucja.pl.

Agenda webinarium:

09:00 – 09:10 – Przywitanie gości, agenda spotkania.

09:10 – 10:25 –  Doręczenia elektroniczne w JST w okresie przejściowym – obowiązki, zalecenia, wyłączenia – Sylwester Szczepaniak

10:25 – 10:45 – Obsługa e-Doręczeń w systemie eZD e-Instytucja.pl – Arkadiusz Kowalewski

10:45 – 11.00 –  Podsumowanie, pytania i odpowiedzi oraz zakończenie spotkania.

 

Webinarium odbędzie się w środę 8 stycznia w godzinach 9.00 do 11.00

Zapisy przyjmujemy do 7 stycznia 2025.

Link ze spotkaniem na MS Teams otrzymacie Państwo również 7 stycznia, dzień przed webinarium.

 

Prelegent

Sylwester Szczepaniak

Radca prawny, legislator, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu). Doradzał w kilkudziesięciu projektach wdrożenia rozwiązań paperless (w tym w HR), elektronicznej administracji w sektorze publicznym, jak i prywatnym.

Członek grupy roboczej ds. doręczeń elektronicznych przy Ministrze Cyfryzacji.

Były wieloletni pracownik Ministerstwa Cyfryzacji, gdzie koordynował projekty legislacyjne m.in. związane z ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, ustawę o doręczeniach elektronicznych oraz uczestniczył w pracach nad wdrożeniem przepisów z zakresu identyfikacji elektronicznej, dostępności cyfrowej oraz cyberbezpieczeństwa. Współtworzył ramy prawne i organizacyjne chmury obliczeniowej w sektorze publicznym. m.in. w ramach programu Wspólnej Infrastruktury Informacyjnej Państwa. Współtworzył przepisy dostosowujące polski system prawa do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

Zapisz się na darmowy webinar

e-Instytucja.pl sp. z o.o.
ul. Puławska 474
02-884 Warszawa

tel. +48 22 121 52 99
fax +48 22 121 52 99
e-mail: office@e-instytucja.pl


Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych w celu zapisu na webinar. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych, nie korzystaj z formularza kontaktowego.

Wypełniając formularz kontaktowy i wysyłając nam za jego pośrednictwem wiadomość wyrażasz zgodę na otrzymywanie od e-Instytucja.pl Sp. z o.o. drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez e-Instytucja.pl Sp. z o.o. w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 1422 ze zm.). Jeśli nie wyrażasz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, nie korzystaj z formularza kontaktowego, a zadzwoń do nas na nasz numer telefonu.


Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: iod@e-instytucja.pl
Klauzula informacyjna





    Data webinaru *

    Pełna nazwa urzędu/instytucji *

    Imię i nazwisko

    Adres e-mail zgłaszającego (służbowy) *

    Adresy e-mail pozostałych uczestników (opcjonalnie)

    * - pole wymagane