Produkty

Portal Komunikacji Online (e-Urząd)

Umożliwia obywatelom bezpieczny dostęp przez Internet do danych gminnych i powiatowych, dotyczących podatków i opłat lokalnych, przy zastosowaniu autoryzacji Profilem Zaufanym, Podpisem Kwalifikowanym, dowodem osobistym z warstwą elektroniczną lub kontem bankowym oraz aplikacją mObywatel w ramach Krajowego Węzła Tożsamości.

System umożliwia obywatelom przesyłanie pism do urzędu za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem e-formularzy oraz wnoszenie opłat skarbowych i realizowanie płatności związanych z podatkami i opłatami lokalnymi i skarbowymi.

Rozbudowany system powiadomień SMS, PUSH czy e-mail pozwala w szybki sposób przesyłać do mieszkańców komunikaty związane z terminami zbliżających się płatności, informacjami kulturalnymi lub organizacyjnymi. To mieszkaniec decyduje, jakie komunikaty będzie otrzymywał. System to idealne narzędzie na budowanie społeczeństwa obywatelskiego i wspólnoty gminnej.

250+
wdrożeń

Aplikacja mobilna mInstytucja

Jest dostępna na urządzenia mobilne z systemem Android lub iOS i pozwala uzyskać dostęp najważniejszych usług danego urzędu w bezpieczny sposób za pomocą logowania PINem lub biometrią.

Aplikacja mInstytucja realizuje kilka kluczowych wyzwań w komunikacji między obywatelami a jednostkami samorządu terytorialnego. Ułatwia procesy, które tradycyjnie wymagałyby osobistej wizyty w urzędzie lub na poczcie, takie jak doręczanie decyzji podatkowych, dostęp do informacji o lokalnych opłatach i podatkach oraz wykonanie związanych z nimi płatności elektronicznych. Pozwala także obywatelom na uczestniczenie w konsultacjach społecznych oraz oddawanie głosu w sprawach ważnych dla ich wspólnoty bez konieczności wychodzenia z domu.

mInstytucja nie tylko oszczędza czas użytkowników, ale również zwiększa ich zaangażowanie w lokalne sprawy. Poprzez aplikację można umówić się na wizytę w urzędzie, a także ustawić w telefonie przypominanie o zbliżających się płatnościach, wydarzeniach kulturalnych czy sportowych. Bardzo przydatną usługą jest również powiadamianie o terminach odbioru odpadów komunalnych. Aplikacja dostosowana do wymagań WCAG 2.1.

100+
wdrożeń

Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (eZD)

To centralne miejsce, koncentrujące całokształt procesów i zadań realizowanych w ramach organizacji. Gwarantuje kompletną obsługę procesu obiegu dokumentu w ramach instytucji, począwszy od przyjęcia dokumentu w kancelarii w formie tradycyjnej lub za pośrednictwem e-Doręczeń, ePUAP, KSeF, eNadawca lub e-mail poprzez przetworzenie wewnątrz organizacji, dokumentowanie przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw, aż do wydania decyzji, postanowienia lub zaświadczenia i wysłania korespondencji.

System eZD został zintegrowany z oprogramowaniem dziedzinowym danego urzędu w celu automatyzacji przepływu informacji pomiędzy aplikacjami. Komplet rozwiązań, które przygotowaliśmy, ma na celu usprawnienie funkcjonowania każdego urzędu. Zastosowanie naszych systemów usprawnia pracę urzędu oraz ułatwia obywatelom załatwianie spraw urzędowych.

150+
wdrożeń

Kontrola Zarządcza (eKZ)

Nasza aplikacja jest dedykowana jednostkom sektora finansów publicznych, wspierając je w wypełnianiu ustawowego obowiązku efektywnej kontroli zarządczej. Dzięki naszemu rozwiązaniu zarządzanie ryzykiem oraz samoocena stają się intuicyjne i skuteczne. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w zgodności ze standardami kontroli zarządczej określonymi przez Ministra Finansów oraz ustawą o finansach publicznych.

Nasz system nie tylko umożliwia dokumentowanie kluczowych procesów, ale także wspiera w formułowaniu celów i zadań, określaniu odpowiedzialności oraz prowadzeniu bieżącej kontroli działalności. Aplikacja oferuje zaawansowane funkcje monitorowania i analizy ryzyka, które pozwalają na bieżące śledzenie postępów i planowanie działań zaradczych. Udoskonala przepływ informacji zarówno w pionie, jak i poziomie organizacji, zapewniając sprawną komunikację z jednostkami nadzorowanymi i podległymi. Moduł identyfikacji ryzyka pozwala na szczegółowe śledzenie i ocenę potencjalnych zagrożeń dla zasobów i procesów.

Aplikacja może być także zintegrowana z innymi systemami zarządzania procesowego, co umożliwia automatyzację i optymalizację pracy.

25+
wdrożeń

EZD RP

Jesteśmy partnerem NASK – Państwowego Instytutu Badawczego, który wspomaga administrację publiczną we wdrażaniu systemu EZD RP, którego możliwości, budowa i oferowane funkcje realizują rzeczywiste potrzeby biznesowe polskiej administracji publicznej. To system stworzony przez specjalistów NASK i urzędników, dla urzędników.

Jest wdrażany w środowiskach produkcyjnych kolejnych jednostek administracji publicznej i usprawnia ich funkcjonowanie poprzez udostępnienie nowoczesnych i uniwersalnych rozwiązań cyfrowych back office w obszarze elektronicznego zarządzania dokumentacją. Co ważne umożliwia on kompleksowe załatwianie i rozstrzyganie spraw w postaci elektronicznej oraz wspiera prowadzenie spraw w postaci papierowej.