Badanie satysfakcji klienta – zaawansowany technologicznie i zarazem przyjazny w obsłudze system on-line, stanowiący idealne narzędzie dla każdego samorządu do badania satysfakcji klienta.
Aplikacja składa się z formularza papierowego i elektronicznego a przez stronę www urząd ma dostęp do analizy wypełnionych formularzy elektronicznych i możliwość wpisania danych z formularzy papierowych. Proponowane rozwiązanie umożliwia uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez JST oraz usprawnianie procesów dla spełniania oczekiwań Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, a w konsekwencji osiąganie wyższych wskaźników oraz poprawy wizerunku Urzędu.
Aplikacja składa się z formularza papierowego i elektronicznego a przez stronę www urząd ma dostęp do analizy wypełnionych formularzy elektronicznych i możliwość wpisania danych z formularzy papierowych. Proponowane rozwiązanie umożliwia uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez JST oraz usprawnianie procesów dla spełniania oczekiwań Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, a w konsekwencji osiąganie wyższych wskaźników oraz poprawy wizerunku Urzędu.